15 May 2011

Elakkan Dimengintai



this, is my laptop screen. can you see any different than yours?







mai aku fokus dekat-dekat sket... taknampak lagi taktaula...



aku punye webcam. kau nampak aku buat apa dengan webcam aku?



YA, AKU TEPEK SALOTEP DEKAT WEBCAM AKU. 
peliktak? peliktak? harharhar



aku pernah terbaca/tengok dekat mana entah. ada orang tu, dia dapat email daripada anonymous. bila dia bukak, takde pape pun. tapi sebenarnya lepas dia klik OPEN EMAIL, dia punya webcam dah diactivate secara otomatik. kiranya, orang yang hantar email tu boleh nampak dia tengah buat ape... macam hack komputer melalui email la. huuu seram tak? seram gila kan. kalau nak ikutkan aku. dah berapa banyak email SPAM yang aku dah bukak. sape punye keje la pergi jual email address aku, entah manusia ceruk mana-mana hantar SPAM menang loteri la, MLM la, suruh ambik duit orang mati la. macam aku pecaye. 


so kalau aku kena hack tu. selamat la aku daripada kena intai. agak-agak aku tengah tidur terbongkang ke, tengah prektis menari zapin sorang-sorang ke ape... tapi sekarang aku selamat sebab aku dah pasang langsir dekat webcam aku. hahaha. 


entri yang takde motif dan takde pekdah pun, jangan pecaya sangat. keh3. ok bye.



4 comments:

tieha ismail said...

eh betol ke ni? cuak ni....

storyfromme said...

betul ke.takut la pulak.

mye said...

good information..
blh alert lps nie..
huhu

Adi An Fadzil said...

itu bese keje host bot, automatically send e-mail to random email address. kdg2 die tak tahu pun siapa target die. spam tu kan hantar msg/email secara redundant, maknanye secara melambak.

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE