13 February 2011

Kena Tindih. (edisi seram)


uih banyak betul cerita 2-3 hari ni eh. macam yang aku cerita dalam entri lepas; semalam aku tido awal pukul 10 lepastu terjaga kejap pukul 3pagi. Online sekejap (sekejap pun lama jugakla...) dalam pukul 6 suku lepas subuh tu aku tido balik. 


bilik aku ni dekat tingkat palinggg atas, hujunggg skali dekat tangga. memang sunyi gilaa lah. part privacy tu memang aku suke sebab takde orang kacau nak study (ceh konon?) pun best sorang-sorang masuk sket dalam palotak. dulu aku ade roomate. tapi rumate aku keluar sebab dia sambung nurse. tinggalla aku sorang-sorang dekat bilik ni ha. lepastu aku ni kalau kau nak tau; tido malam-malam suka bukak tingkap. saje nak suruh masuk angin. kalau time hujan lagila luas aku bukak tingkap kaca ni ha, best dengar bunyik hujan. so pagi semalam macam biase aku bukak tingkap; tapi langsir tutup. 



tingkap besar yang selalu dibiarkan terbukak


mula-mula tu rilek je aku tido, tibe-tibe aku rasa something datang. aku taktau la aku mamai ke ape masa tu tapi rasa pelik la wey, sekejap lepastu aku macam takbleh nak gerakkan bahu aku (masa tu aku tidur mengiring) rasa berat semacam. lepastu aku macam, Astargfirullahalazim ape nih tak lama lepastu kurang sket bebannya. terus aku selimut sampai ke kepala. cuak woii. sebelum ni takde pulak jadi camneh. 


dulu time roomate aku ade, kitorang memang tutup lampu bila nak tido. sekarang semenjak aku duduk sorang-sorang ni, kadang-kadang je aku tutup lampu. seram jugak nak tido gelap sorang-sorang wei. lepasni aku tak bukak tingkap dah. seriauuu. ni semua FaizTapit punya pasal, sejak aku bace entri dia pasal Hantu Asrama terus aku jadi seriau seriau. cilakakkkkkk




ok bye aku nak tido dah. takot wei tido lambat!



7 comments:

WZulhilmi said...

rajin ko update ari nih.. hahaha.. ak selalu je bukak tingkap klu nk tido.. hangat weh!

zulkoa said...

hahaha..besla seram..try tgk cite antu kul 12 tgh mlm..

aku mencaber..hik3x

Padin said...

kalau tido mesti kena ttp lampu, kalau terang benderang, memang tak tido le jawabnyer

Kama Irahsa said...

eleh, dh nama pun antu. kalu tutup tingkap, dia masuk ikut bwh pintu plak. ekeke..

gurau jer. jgn mrh. huhu..

mye said...

amlkan ambl wuduk dan mbace doa sblum tdo dan jke trjga tgh mlm watla solat2 sunat..
huhu

nrabiatul said...

kena tindih nih normal . boleh sesak nafas jugak kalau lama . tapi , even tingkap bukak or tak , adda pernah jepp kena tindih . hee~ masa kat asrama sekolah lagi lahh . banyak kali kena . macam dah biase . :)

Faizal n Fashitah said...

Uihhh bahaya kene tindih woOoo. Sebab tu la jangan bukak tingkap malam2 huhu..

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE