24 January 2011

Sam Tsui




masa tengah skodeng-skodeng Youtube, aku terjumpa cover version lagu Just A Dream; lagu asal oleh Nelly. versi cover ni performed by Christina Grimmie duet dengan Sam Tsui. Christina tu aku biasalah dengar, dia memang selalu buat cover lagu dekat Youtube, viewer pun dah berjuta. tapi si Sam ni aku belum pernah dengar lagi, ni kira first time nak try. so takpayah cakap banyak, aku pun tekanla butang PLAY. 




kau tau tak; versi duet diorang BEST GILAAAAAA!!!! 
percayalah cakap aku, serius aku tak tipu wey. even, lagi best daripada penyanyi asal. wohhh.



Just a Dream (cover version)
by Christina Grimmie and Sam Tsui





silalah kompare-mengcompare antara versi cover dengan versi original yang suam-suam kuku. wakaka.




hmmm, macam comel pulak si Sam Tsui neh. 
terus aku pegi LIKE dia punya Facebook fanpage. kau jangan main-main, 200k ++ LIKES!








lepastu aku google pasal mamat neh; rupanya muda lagikkk! baru 22 (ade can, ada can). seorang Chinese yang bermastautin dekat US (oh patutla muka cina-cina) and currently studying in Yale University. student U rupanya, ingatkan menganggur. omaigod omaigod (haaa setat dahtu nak jatuh cinta haha) 








nak best lagi, rupanya mamat ni pandai gila melukis, i mean, bukan melukis level budak-budak yang hantar dalam majalah Dewan Pelajar tu tidak. tapi Picasso, Leonardo da Vici punya level. bapak la. tak percaya cuba kau tengok sendiri lukisan dia dengan bijik mata korang. perghhh. mana boleh aku tak terjatuh cinta dekat lelaki yang genius melukis camni woi,







dekat buku nota (yang macam buruk) pun boleh jadi lukisan lawa









gila telented mamat ni woi !!! (berapa kali nak jerit daaaa)





dahla pandai menyanyi, pandai melukis pulaktu. rasa macam sekarang jugak nak pergi mengorat dia dekat Yale. tapi payah la sikit, sebab dia slalu berkepit dengan member dia si Kurt. jangan gay sudahla. member dia yang jadi pianist, guitarist, untuk lagu-lagu cover version dia tuh la. 



dalam cover video The Only Exception:


Sam Tsui dengan Kurt. kalau nak dapatkan Sam aku kena hapuskan si Kurt dulu. eh? 




cuba kau tengok dia menyanyi solo pulak:
If I Die Young;









11 comments:

WZulhilmi said...

Wow! Bukan calang2 orang dpt masuk Yale. Selalunya org yg multi talented je dpt masuk. Bkn semua lah. Muahahah

Scorpio Warrior said...

hensemnyer! huhuuh

Mrs Nurul said...

makk aihh hensem nyer..takpe2 sabar...


Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #

emieysandra said...

tak yah la bangun dari tidur

:D

mye said...

encem,pndai mnyanyi n mlukis..
mgkin 1 packge yg lngkap..
apa lg rebut r..
haha

andynurehanadibahrahim said...

haha. saya pon gila sam tsui jugak. penuh dah kat ipod saya lagu yg dia nyanyi. paling suka lagu the only exception and just a dream. memang minat dua-dua tuh. hahah.

nice info. bru tau nie.ngaehngehngeh.

lady-D said...

PERGHHHH..INGATKAN SAM SOON TADI..NGEHNGEH..PANDAI MELUKIS??XLEH JD NEH..

Izzah said...

baca post ni teros download HAHA :')

Fatimah Ali said...

kacak. kacak.

ishiko said...

omaigod!! omaigod!! henmshom nye..
hehehee..

http://ishikosworld.blogspot.com/

tenkau arafuchi said...

erm cube dgr dia nyanyi lagu michael jackson medley ke heaven ke dj got falling in love ke or maybe i l0ve the way you lie fr0m rihanna pergh lgi best ur......

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE