06 June 2010

Imagery Specks

aku tau. korang semua pasti bosan dengan blog aku kan? kalau tidak entri pasal Barney atau pasal masakan yang tidak menjadi, pasti aku akan buat entri yang ada banyak-banyak gambar haiwan liar seperti kera. atau entri makanan sedap yang buleh buat saliva kau melecur-lecur. dan kemudian entri Barney balik. macam tidak ada modal lain kan? -_-'' 


kenapa aku suka blog ye kawan-kawan?

blog sangat hebat dan canggih. sebab aku boleh menggila dekat blog. i mean dalam bentuk penulisan. dekat luar berani kau hendak menggila-gila? TAK BERANI. dan dekat luar kau hendak bagitau semua orang bahawa kau sangat penyayang pada sejenis binatang bapuk bersuara sengau yang sudah pupus dekat muka bumi? aku percaya orang akan kata, GET A LIFE, SYIRA. GO GET SOME 'REAL' FRIENDS AND HAVE FUN. OKAY? 

oleh itu, apa-apa yang aku rasa, apa-apa yang aku hendak kata pada dunia, aku akan tulis sahaja dalam blog.  bila di luar aku takpayah hendak bising-bising, tak payah kecoh-kecoh. senyap-senyap sudah. puas hati aku. 

selain daripada blogging, aku sangat senang hati hendak pengaruhi adik-adik sendiri supaya buat IMAGINARY SPECS. kau ada IMAGINARY SPECKS tak? kalau yang dah memang ada spek betul lagi bagus, berganda-ganda spek kau. kalau yang takde, marilah buat sekarang dan pengaruhi seisi keluarga kau supaya buat bersama-sama. the more the merrier! :D


tunjuk demo dahulu kepada adik-adik apa itu IMAGINARY SPECK


bajingan betul kerana buat muka tidak berminat terhadap sketsa yang dilakukan oleh kakak kandung sendiri


yang kecik pula buat-buat terkejut. APEKAH?


BILA ADIK-ADIK TIDAK DENGAR KATA, KAU KENA GUNAKAN KUASA VETO UNTUK PAKSA MEREKA. 

begini:



dan kalau hendak pura-pura mengamuk pada perabot rumah boleh juga

(cuma jangan kasi orang tua kau nampak ok!)


dan ini yang kau akan dapat

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V

LIHAT. dengan kuasa veto sebagai ANAK SULUNG, siapa-siapa pun boleh dapat IMAGINERY SPECKS.




good luck and happy blogging!

14 comments:

econpolics said...

kesian pada adek,,hahaha

joonie-girl said...

ohh adek badekk yg sgt gempakkkk!! suka3

Hellioz said...

gile ape imaginary speck
gwa da pakai spek pon
gyahahahaahahahaaha~

Anonymous said...

hey im got promotion from iphone 4g, sell about $ 100 only, this promotion close at 8 june, faster grab it, you can contact at attmobile.co.cc

wanie said...

aiyakkkk. nsib xde adik bradik mcm syira :P ekekkekeke..

cik panadol said...

wah...kejam sungguh!!

Fay said...

haishh tetibe taknak pakai spec pulak. :P

WZulhilmi said...

Bapak kejam!! Hahaha. Bagus2 lain kali paksa diorang buat imaginary yang lain pulak.. Hehehe

Cik Lily Putih said...

comel lah cermin mata tuh ek!

Syahira Mansor said...

@lokman - alah tak payah nak kesian2


@zither - mereka patut bersyukur kerana memiliki kakak yg gempak, barulah mereka berupaya menjadi gempak juga!


@hellioz- pakai le satu lagi spek, wa yakin lu akan jadi comel giler!


@anon-grammar ko salah la wei.


@wanie- heh


@panadol- kalau ikutkan ati nak je sumbat panadol lam mulut diorang~


@fay nana- napeee???


@wzul-imaginery dancing maybe?

Ujang said...

wah.. apakah ini kemalangan kepada adik2? haha

unknown said...

kesianya jadi adik2.. huk3..

eh header kamo lg cantik lorh... best2..
ngee

The Crow said...

ahahaha. ahahaha. ahahaha... uhuk2..

*best*

YUNURUL YAHYA said...

macam sama cara ngan kaka yun :)

Daisypath Happy Birthday tickers

DISABLE